Metoda escape room na lekcjach matematyki w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Giżycku

Celem zajęć było odkrycie szyfru do kłódki zamykającej pojemnik z niespodzianką. Wszyscy uczestnicy byli przez całe zajęcia bardzo zaangażowani. Emocje były widoczne u młodszych jak i u starszych uczniów. Każda z grup chciała jak najszybciej rozwiązać kolejne zagadki. Zadania były różnorodne z wykorzystaniem rozmaitych środków dydaktycznych domina, tablicy interaktywnej, odczytywaniem QR kodów, mapy, a nawet komórek, na których wykonywali ćwiczenia online. Uczniowie mieli okazję kształtować takie kompetencje jak analizowanie, wnioskowanie, współpracę w grupie przy okazji utrwalając wiadomości matematyczne. Zajęcia realizowano na lekcjach w ramach innowacji ,,W świecie zagadek – escape room w edukacji”

informacja: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Giżycku

zdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczymzdjęcia zajęcia matematyczne w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym