Punkt Obsługi Klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia mieści się w Ekomarinie przy ul. Dąbrowskiego 14 w Giżycku.
W giżyckim punkcie obsługi Klientów można m.in.:
- potwierdzić profil zaufany,
- wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego,
- otrzymać informację o najkrótszych terminach leczenia, ubezpieczeniu dobrowolnym, programach profilaktyki zdrowotnej realizowanych przez WM OW NFZ, Internetowym Koncie Pacjenta,
- złożyć skierowanie na leczenie uzdrowiskowe,
- zatwierdzić zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
Zachęcamy do założenia w punkcie profilu zaufanego, czyli naszej elektronicznej tożsamości. Dzięki, któremu możemy zalogować się na INTERNETOWE KONTO PACJENTA www.pacjent.gov.pl
Na swoim IKP zobaczymy m.in. e-recepty z informacją o dawkowaniu leków, historię swojego leczenia ( od 2008 roku) refundowanego przez NFZ, kiedy otrzymamy e-skierowanie zobaczymy zaplanowane wizyty u lekarza, zabiegi, pobyty w szpitalu. Również przez IKP możemy zarejestrować się na szczepienie przeciwko Covid-19.
W czasie pandemii Punkt Obsługi Klientów w Giżycku pracuje od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.
Zalecany jest kontakt telefoniczny/ mailowy, udostępniona jest też skrzynka podawcza, do której możemy złożyć dokumenty/ wnioski/ pisma.
Kontakt:
Punkt Obsługi Klientów Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Dąbrowskiego 14, 11-500 Giżycko
tel. (87) 423 23 83
gizycko@nfz-olsztyn.pl
www.nfz-olsztyn.pl