Szkolenie „ABC organizatora imprez”

logo_cas_2_na_stronyCentrum Animacji Społecznej zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych, grup nieformalnych oraz aktywnych mieszkańców obszaru LGD9 i LGR na bezpłatne szkolenie pn. „ABC organizatora imprez”, które odbędzie się 02 grudnia 2017r. (sobota) w godz. 8.00-16.00 w biurze CAS w Węgorzewie: ul. Plac Wolności 1b.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu, prosimy o dostarczenie podpisanego formularza zgłoszeniowego (osobiście, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej – skan formularza) do biura Centrum Animacji Społecznej w Węgorzewie.

UWAGA: Liczba miejsc jest ograniczona – o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu będzie decydować opis dotychczasowej działalności społecznej, a w przypadku porównywalnego doświadczenia, znaczenie będzie miała kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji oraz zgłoszenia:
Biuro Projektu „CAS – kontynuacja”
ul. Plac Wolności 1b, 11-600 Węgorzewo
tel. +48 87 427 06 17 ; e-mail: biuro@caswegorzewo.pl
oraz na stronie caswegorzewo.pl

Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „Centrum Animacji Społecznej – kontynuacja” dofinansowane ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.

PROGRAM [pobierz]

FORMULARZ ZGŁOSZENIA [pobierz]