W związku z wejściem od 01.01.2024 r. ustawy o Świadczeniu wspierającym, informujemy ze realizatorami tego zadania są Wojewódzkie Zespoły ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz ZUS. W związku z tym wszelkie zapytania oraz wnioski należy kierować bezpośrednio do tych instytucji.
Wnioski o wydanie decyzji ustalającej poziom wsparcia można pobierać ze strony internetowej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w zakładce: „o Urzędzie” -> „zespoły i komisje działające w Urzędzie” -> „wojewódzki zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności” -> „materiały”, lub w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności i wysyłać na adres:
WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI W WOJEWÓDZTWIE WARMIŃSKO-MAZURSKIM
UL. MICKIEWICZA 15
19-300 EŁK
Natomiast same wnioski o wypłatę świadczenia wspierającego należy składać elektronicznie do ZUS.